Oglasi za pozajmice i kredite

Oglasi za pozajmice i kredite

Zatražite kredit



Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : 8:30
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 400 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata).Minimalni period otplate kredita: 90 dana. Maksimalni period otplate kredita: 540 dana. Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,50%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Ovo morate znati kada su u pitanju oglasi za pozajmice i kredite

Zamisli da hodaš glavnom gradskom ulicom. Ako imaš 35 godina, postoje kafići, trgovine i banke. Ali ako imate 56 godina, banke nedostaju.

To bi se moglo dogoditi na digitalnoj glavnoj ulici, gdje nekolicina velikih tehnoloških tvrtki pruža glavne platforme za pronalaženje informacija. Dok se podružnice banaka zatvaraju i preuzimaju internet osobne financije, postaje sve teže vidjeti isključuju li se skupine ljudi iz financijskih mogućnosti u digitalnom svijetu, iako američki savezni zakon zabranjuje diskriminaciju na temelju dobi, rase, spola, nacionalnog podrijetla i bračnog statusa. Facebook je jedna od glavnih internet ulica. Zajedno s parametrima koje su odredili trgovci, njegovi ciljani alati i algoritmi određuju koje poslove i financijske oglase milijuni ljudi vide. Ranije ove godine, društvena mreža rješavala je tužbe sa zagovornicima građanskih prava koji se pozivaju na ad diskriminaciju, i preustrojila je sustav koji se zove slična publika kao što se odnosi na zapošljavanje, stanovanje i kreditno oglašavanje. Facebook je nedavno pogođen tužbom koja se odnosi na dob i spolnu diskriminaciju u financijskim oglasima kojima služi. To su sve opasnosti koje nose oglasi za pozajmice i kredite. Imajte na umu prethodno pročitano kad oglasi za pozajmice i kredite bude nešto s čim ste se susreli.

Oglasi za pozajmice i kredite targetiraju određene skupine ljudi

Ciljanje oglasa s pogledom na publiku je otprilike ono što zvuči kao: Oglašavači mogu učitati popis svojih najboljih klijenata, a Facebook pronalazi korisnike poput njih na temelju niza kategorija identificiranih algoritmima. Ako je popis koji je naveden pun bijelaca, mogao bi pokazati oglase samo hrpi drugih bijelaca. Problem je utvrditi kategorije i karakteristike koje je algoritam odabrao. Brzi kredit nije iznimka kao ni oglasi za pozajmice i kredite.

„To je crna kutija”, rekao je James Robert Lay, izvršni direktor Instituta za digitalni rast, marketinške tvrtke. „Koristi niz informacija kojima nemamo pristup”. Rekao je da je taj tip ciljanja godinama koristila financijska industrija. Čak i ako ne postoji namjera diskriminacije, financijski oglasi razlikuju se od drugih vrsta oglašavanja jer predstavljaju priliku za napredak i sudjelovanje u društvu. Stoga bi algoritam koji sustavno isključuje zaštićene kategorije kao što su dob i rasa iz prikazivanja kreditnih oglasa mogao biti nezakonit prema Zakonu o jednakim mogućnostima kreditiranja. „Znamo da istraživanja koja izgledaju kao publika mogu reproducirati ta zaštićena obilježja, uključujući spol i dob i etničku pripadnost u novoj publici koju stvaraju”, izjavio je Aaron Rieke, izvršni ravnatelj udruge Upturn, neprofitne istraživačke skupine i bivši odvjetnik Savezne trgovinske komisije. Ubuduće možemo očekivati da će oglasi za pozajmice i kredite biti podložni strožoj zakonskoj regulativi.

Oglasi za pozajmice i kredite nisu onakvi kakvima se čine

Kao što smo rekli, oglasi za pozajmice i kredite targetiraju određene skupine ljudi. „Pošaljemo različite oglasne poruke različitim osobama kako bismo sigurni da ćemo uputiti pravu poruku pravoj osobi kako bismo najbolje ispunili njihove potrebe”, istaknuo je glasnogovornik u e-mailu. „Ponosimo se poštivanjem našega širokog regulatornog okruženja, jer ono služi najvažnijoj ulozi: zaštiti interesa našeg člana. Poduzeli smo velike korake kako bismo osigurali da uvijek budemo u skladu sa svim zakonima vezanim za ciljanje na Facebooku. ” Klub kaže kako su oglasi koje je ta firma pregledala bili dio testa koji je započeo u veljači i od tada je završen. Tvrtka je priopćila kako su njezini oglasi na platformi bili za „izgradnju branda”, a ne za zahtjeve za kredite izravnog odgovora. „Naša potrošnja na Facebooku manja je od 1 posto ukupnog marketinškog proračuna”, izjavio je glasnogovornik LendingCluba. „Potpuno smo predani praksama poštenog kreditiranja. Istraživači u Philadelphiji Fed analizirali su naše podatke i zaključili da posuđujemo u više područja u kojima banke zatvaraju svoje podružnice, poboljšavamo cijene i kvalitetu odlučivanja o kreditima, te povećavamo financijsku uključenost. ”Možemo zaključiti da su oglasi za pozajmice i kredite pod povećalom regulatornih tijela.

Tagovi:

Više članaka

Krediti bez jamstva: Trendovi i perspektive

Krediti bez jamstva: Trendovi i perspektive

Podnaslov 1: Rast popularnosti kredita bez jamstva: Trendovi i perspektive u financijskom sektoru

U sklopu financijskog sektora, promatramo značajan rast popularnosti kredita bez jamstva. Ova vrsta k