Kako koristiti LinkedIn Analytics za B2B publiku

Kako koristiti LinkedIn Analytics za B2B publiku

LinkedIn poslovna društvena mreža

LinkedIn je društvena mreža koja prvenstveno služi u poslovne svrhe gdje se ljudi povezuju zbog nekog poslovnog cilja. Na ovoj društvenoj mreži možete otvoriti profil kao fizička osoba, no možete otvoriti profil tvrtke, profil namijenjen za obrazovanje ili profil koji će biti povezan sa glavnim profilom no namijenjen određenoj djelatnosti.

B2B profili na LinkedIn društvenoj mreži orijentirani su kada tvrtke ima za cilj poslovnu suradnju sa drugim tvrtkama. Kao i na drugim društvenim mrežama profil tvrtke se može pratiti i zainteresirane osobe ili druge tvrtke će slijediti objave i rad tvrtke koja ih zanima. Na taj način se može saznati puno informacija o pojedinoj tvrtki bez obzira da li je cilj zaposlenje ili poslovna suradnja sa tvrtkom koju se prati.

Tvrtka koja se oglašava na ovoj poslovnoj mreži svakako će paziti na svoj image i kako sebe prezentira nakon što otvori profil na ovoj društveno poslovnoj mreži. Nakon toga se tvrtka može koristiti alatima mreže za analizu posjećenosti stranice.

LinkedIn Analitika za publiku B2B

Alati koji se mogu koristiti unutar LinkedIn društvene mreže su Analitika B2B za analiziranje podataka koje ostvaruje profil tvrtke. Za korištenje ovog alata bit će potrebno imenovati administratora koji će imati prava pristupa ovom alatu. Nakon što se imenuje osoba koja ima pravo pristupa ovom alatu moći će pratiti i analizirati podatke.

Podaci koji se mogu analizirati na LinkedIn su podaci o broju posjeta stranici koju tvrtka ostvaruje kroz određeni period i može se uspoređivati po tjednima. Analizirati se mogu posjeti koji su bili samo jednom, posjeti koji se ponavljaju unutar nekog određenog perioda. Mogu se ovim alatom analizirati podaci o sljedbenicima, o kojim sljedbenicima se radi, da li su to osobe ili tvrtke. Ukoliko se radi o osobama iz koje regije dolaze kojeg su profila zanimanja, a ako se radi o drugim tvrtkama koje djelatnosti su tvrtke i druge informacije koje su javno dostupne o tim drugim tvrtkama.

Kada se radi o B2B analizama bitna je i analiza o konkurenciji koja će pomoći u usporedbi vaše tvrtke sa konkurentnom tvrtkom u vidu kakve rezultate konkurencija postiže svojim objavama, pratiteljima i slično.

LinkedIn analize strateškog značaja

LinkedIn analize koje služe u strateške svrhe su svakako analize od praćenju objava i događaja koje tvrtka objavljuje na ovoj društvenoj poslovnoj mreži. Prati se kvaliteta objava kroz broj posjetitelja, vremena zadržavanja na objavi, daljnjih klikova u smislu gumba za lajkanje, komentara ili dijeljenja objave. Ova analiza ima dugoročni značaj iz razloga što osobe ili tvrtke koje su imale određene radnje na objavi svakako predstavljaju potencijalnu poslovnu suradnju.

Analiza kojom se prati aktivnost zaposlenika tvrtke sa vašim objavama kao tvrtkom, da li obilježavaju, da li komentiraju ili dijele sadržaj na svojim profilima ili na drugim profilima zapravo je već malo dublja analiza koja ukazuje i na lojalnost tvrtki. Zapravo kada zaposlenici dijele objave svoje tvrtke oni su najjači adut koji tvrtka može imati jer zaposlenici su najbolji svjedoci o samoj tvrtki i odnosu prema zaposlenicima, te na taj način ukazuju i drugim potencijalnim zaposlenicima i poslovnim partnerima da je tvrtka za koju rade odličan poslodavac.

SEO optimizacija će pomoći u optimiziranju stranice LinkedIn na kojoj je tvrtka napravila svoj profil te analizirati koje ključne riječi zapravo dovode željenu B2B publiku u cilju poslovne suradnje. No, također može pomoći i kod traženja talenata novih zaposlenika jer osobe koje traže posao po ključnim riječima traže svoje buduće poslodavce.

Tagovi:

Više članaka

Kako instalirati vpn

Kako instalirati vpn

Virtualna privatna mreža (VPN) je tehnologija koja omogućuje sigurnu i privatnu internetsku vezu. VPN šifrira vaše podatke i omogućuje vam da se povežete s internetom iz bilo kojeg mjesta na svijetu.

Najbolje vrijeme za objavljivanje na Twitteru

Najbolje vrijeme za objavljivanje na Twitteru

Twitter jer jedna od brojnih društvenih mreža koje su popularne i koja se koristi u cijelom svijetu. Društvene mreže služe za povezivanje ljudi, razmjenu informacija, za promociju usluga

Kako prodati mobitel

Kako prodati mobitel

Znati kako prodati mobitel i kako pravilno procijeniti njegovo stanje od iznimne je važnosti ako želite biti sigurni da ćete dobiti pravu cijenu za svoj mobitel, koji želite prodati. Prvo što t